Regulamin sklepu
Regulamin sklepu internetowego www.asiajourneys.pl
§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów, tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje, zakres i zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sklep.
- Każdy podmiot zamierzający skorzystać z Usług Elektronicznych Sklepu zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
§ 2
DEFINICJE
- SPRZEDAWCA/ USŁUGODAWCA – Joanna i Łukasz Puttkammer, prowadzący działalność w formie spółki cywilnej pod firmą ERP Consulting Joanna Puttkammer i Łukasz Puttkammer spółka cywilna adres: Jasieńska 80/7, 80-175 Gdańsk, NIP: 957 112 77 15, REGON: 387288159, kontakt: sklep@asiajourneys.pl
- FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.asiajourneys.pl za pomocą, którego składa się Zamówienie.
- KLIENT – osoba prawna lub fizyczna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta ze Sklepu np. składa Zamówienie w Sklepie.
- KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej, niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- PRZEDSIĘBIORCA UPRZYWILEJOWANY – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego.
- PRODUKT/EBOOK – dostępna w Sklepie Treść Cyfrowa w formacie PDF, będąca przedmiotem Umowy zawieranej pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
- REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu.
- SKLEP – Sklep internetowy Sprzedawcy działający pod adresem www.asiajourneys.pl
- UMOWA – zawarta za pośrednictwem Sklepu, Umowa, na podstawie której Klientowi zostaje udzielona przez Sprzedawcę licencja na korzystanie E-booka.
- TREŚCI CYFROWE – dane dostarczane przez Sprzedawcę w formie cyfrowej, do których dostęp osiąga się poprzez ich pobranie na urządzenie Klienta.
- USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną za pomocą sieci internet przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu.
- ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy ze Sprzedawcą.
- DZIEŃ ROBOCZY – każdy dzień, za wyjątkiem sobót i niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
§ 3
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA
- Sklep www.asiajourneys.pl prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem sieci Internet na terenie Polski.
- Produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.
- Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna licencji określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie i niniejszym regulaminie.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT.
- Złożenie Zamówienia w sklepie odbywa się bez rejestrowania konta.
- Cena Produktu widoczna w Sklepie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które nastąpią po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
- Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień znajdującego się na stronie www.asiajourneys.pl.
- Aby złożyć Zamówienie należy:
- wybrać Produkt i kliknąć przycisk „dodaj do koszyka”
- wypełnić formularz zamówienia i następnie kliknąć „kupuję i płacę”
- wybrać metodę płatności i opłacić Zmówienie
- Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest:
- zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia;
- podanie danych niezbędnych do złożenia zamówienia tj. imienia i nazwiska, adresu, a w przypadku przedsiębiorców także NIP,
- podanie adresu e-mail, na który ma być przesłany link do pobrania Ebook -a.
- Złożenie Zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z wyrażeniem przez Klienta zgody na dostarczenie treści cyfrowych przed upływem terminu odstąpienia od umowy zawartej na odległość w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy.
§ 4
ZAWARCIE UMOWY
- Aby zawrzeć Umowę Klient musi złożyć Zamówienie zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu.
- Po złożeniu i opłaceniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie i przesyła jego istotne elementy oraz link do pobrania E-booka na wskazany przez Klienta adres e-mail.
- Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa między Klientem, a Sprzedawcą.
- W przypadku gdy Klient chce otrzymać fakturę VAT jest zobowiązany do oznaczenia takiej opcji w formularzu Zamówienia i podanie danych niezbędnych do wystawienia faktury. Klient wyraża zgodę na wyłania faktury VAT drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w Zamówieniu
§ 5
LICENCJA NA KORZYSTANIE Z EBOOKA
- Z datą przesłania na podany przez Kupującego adres e-mail, linku do pobrania Ebooka, Sprzedawca udziela Kupującemu licencji na korzystanie z Ebooka, w zakresie opisanym w niniejszym regulaminie (dalej „Licencja”).
- Licencja na korzystanie z Ebooka umożliwia korzystanie z niego tylko przez Klienta, któremu Licencja została udzielona na własny użytek wewnętrzny, bez ograniczeń czasowych lub terytorialnych.
- Klient nie może rozpowszechniać, udostępniać, kopiować Ebooka ani żadnego z jego fragmentów za wyjątkiem okładki. Nie może dokonywać zmian czy modyfikacji (także okładce). Klient nie ma prawa do udzielania dalszych licencji na korzystanie z Ebooka.
- Klient jest zobowiązany dbać, aby osoby nieuprawnione nie korzystały z Ebooka w sposób niezgodny z niniejszym regulaminem.
- Licencja uprawnia do korzystania z Ebooka tylko w sposób wyraźnie określony w niniejszym regulaminie.
- Zastrzega się, że Licencja może wygasnąć w przypadku utraty przez Sprzedającego praw do jej udzielenia.
- Autorzy dołożyli wszelkich starań, aby treści zawarte w Ebooku były aktualne i rzetelne. Jednak z upływem czasu część informacji może się zdezaktualizować, dlatego Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za korzystanie z treści Ebooka i za wszelkie szkody, jakie mogą powstać z tego tytułu.
- Ze względu na specyfikę działania sieci internet Sprzedawca nie gwarantuje, iż wszystkie linki (hiperłącza) znajdujące się w Ebook-u będą działać i nie ponosi odpowiedzialności za korzystanie z niech przez Klienta jaki i za szkody, jakie mogą powstać z tego tytułu.
§ 6
SPOSOBY PŁATNOŚCI
- Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
- płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności
- płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy
- W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
- W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer 19 1050 1764 1000 0092 8051 2931. W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”.
- Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny za zamówiony Produkt w terminie 3 dni od dnia złożenia Zamówienia . Po upływie tego terminu Zamówienie zostaje anulowane.
- Ebook jest udostępniany Klientowi dopiero po jego opłaceniu.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności elektronicznych jest Przelewy24 – PayPro S.A.
§ 7
UDOSTĘPNIENIE/PRZESŁANIE EBOOKA
- W wykonaniu Umowy Sprzedawca wysyła klientowi na wskazany przez niego adres e-mail link do pobrania Ebooka. Wysłanie linku następuje w ciągu 2 dni roboczych od momentu:
- pozytywnej autoryzacji transakcji przez elektroniczny system płatności lub
- zaksięgowania środków pieniężnych wpłaconych z tytułu Umowy Sprzedaży na rachunku Sprzedawcy.
- Aby otrzymać Ebook Klient musi pobrać jego treść korzystając z przesłanego linka.
- Link do pobrania produktu w postaci Treści Cyfrowych jest wysyłany za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy Klienta podany w Formularzu Zamówienia.
- Klient może pobrać Ebook nie więcej niż 5 razy. Przesłany link jest ważny przez 180 dni od dnia jego wysłania.
- Umowę uważa się za wykonaną w momencie przesłania przez Sprzedawcę Kupującemu linku do pobrania Ebooka. Niepobranie przez klienta E-booka w wyznaczonym terminie nie jest podstawą do odstąpienia lub rozwiązania Umowy ani do zwrotu ceny Kupującemu.
§ 8
RĘKOJMIA I REKLAMACJA EBOOKA
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą uprzywilejowanym, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji na podstawie przepisów o rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.
- Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu należy dokonać pisemnie albo za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@asiajourneys.pl
- Reklamacja powinna zawierać zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta dot. sposobu rozpatrzenia reklamacji. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument – nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
- Odpowiedź na reklamację jest przekazywana pisemnie lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.
- W przypadku gdy Klient nie będzie zadowolony ze sposobu rozpatrzenia reklamacji, ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może:
- złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ lub
- skorzystać mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
- pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej.. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
- bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów.
§ 9
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Co do zasady Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą Uprzywilejowanym, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Formularz odstąpienia stanowi Załącznik nr 1 do nienejeszego regulaminu.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy Uprzywilejowanemu, w wypadku umowy sprzedaży o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Klient kupując Ebook nie ma prawa do odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
- Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
§ 10
RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH. REKLAMACJE
- Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usług Elektronicznych polegających na zawieraniu Umów Sprzedaży Produktu,
- Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Klientów w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
- Świadczenie Usług Elektronicznych przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
- Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Klienta.
- Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
- komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
- dostęp do poczty elektronicznej,
- przeglądarka internetowa,
- włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
- Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Klient może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@asiajourneys.pl. Postanowienia par 8 ust. 4-7 stosuje się.
- W przypadku gdy konieczny będzie zwrot środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą Sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta.
§ 11
DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES
- Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca.
- Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, ale niezbędne by skontaktować się ze Sprzedawcą, założyć Zamówienie, zawrzeć Umowę lub zapisać się do newslettera.
- Sklep wykorzystuje technologię plików cookies.
- Szczegóły związane z przetwarzaniem danych osobowych oraz plikami cookies opisane zostały w POLITYCE PRYWATNOŚCI na stronie asiajournyes.pl
§ 12
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa, w tym:
- Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.)
- Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
- Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r. (Dz.U. 2016 poz. 1823)
- Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
Załącznik nr 1 – Formularz odstąpienia od Umowy
Miejscowość, data
Nazwa i adres Kupującego
………………………………………………… .
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Ja/My (*) …………………………………………..niniejszym informuję/informujemy (*) o moim/naszym (*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących produktów (*) /umowy o świadczenie następujących Usług (*): ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Data zawarcia umowy (*)/odbioru (*): …………………………………..
Numer rachunku bankowego do zwrotu środków** :…………………………………….. Posiadacz rachunku: ……………………………………..
………………………
podpis
(*)Niepotrzebne skreślić
(**)O ile jest inny niż rachunek bankowy, z którego dokonano zapłaty